Guarda io ci sto provando dagli inizi di settembre ad aggiornare le mappe,i primi tentativi li ho fatti a distanza di 4-5 giorni l'uno dall'altro, pensando che i server fossero intasati data la recente release, poi ho iniziato a provare più spesso ed ora sono qui che ogni giorno faccio un tentativo, non credo sia il troppo traffico dei server perchè in più di 20 giorni un misero spazio per me su quei server mediocri sarei riuscito a trovarlo, ho provato anche di notte ma non c'è nulla da fare... non so che dire, ho contattato Mazda Naviextras circa 7 giorni fa e non hanno nemmeno risposto alla mail.
Allego qui sotto la risposta di Naviextras in merito al problema riscontrato:
"Dear Customer,
Thank you for your interest in our products!
My name is Justin and I will handle your issue from now on.
We would like to inform you, that according to our system you have a Mazda device. Please note, that we aren't supporting Mazda devices on Naviextras.com. As such we would like to kindly ask you to get in contact with th responsible Support on this site:
https://mazda.naviextras.com/shop/portal/supportPlease accept our apologies for the inconvenience caused.
Based on the information available to us we now consider this ticket closed. However, if you feel that your question remains unanswered, please do not hesitate to reopen it by replying to this email. Should you have other inquiries regarding another issue, please open a new ticket through naviextras.com or through Naviextras Toolbox."